poniedziałek, 13 listopada 2017

Czapa i baktus.

Zimno się już zrobiło. Pod kuchennym oknem od dwóch dni leży troszkę śniegu. Ja jestem zmarźlakiem więc chyba zacznę nosić już czapę i cieplejszy szalik.
Czapę już miałam , pokazałam ją tu klikaj. Pozostało troszkę mohairu, dokupiłam brązową włóczkę i w czasie wrześniowej wycieczki do Karpacza i Pragi w autokarze powstała większa część szala. W domu długo mój baktus czekał na dokończenie. Wreszcie wczoraj wyszyłam kwiatki i schowałam niteczki.

Dla przypomnienia koloru mohairu zdjęcie czapki  ;-)


I zdjęcia baktusa




Trzymajcie kciuki. Uczę się transferu już wiem, że niepotrzebnie wydałam pieniądze na medium.

Witam nową obserwatorkę.
Dziękuję za komentarze.
Sama mam ubaw patrząc na zdjęcia "ja w Swołowie".

23 komentarze:

  1. Ładny komplecik Basiu,rzeczywiście już pora pomału się docieplać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet :) Świetnie wykorzystałaś resztę włóczki wplatając ją w chustę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się ,że mam jej więcej, to na koniec pokombinowałam z kwiatkami ;-)

      Usuń
  3. fajny komplecik:))u nas dziś troszkę postraszyło śniegiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      U mnie pod oknem ostatnio przez dwa dni leżało troszkę śniegu.

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszedł ten komplecik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw, ciepły i praktyczny! Ja też przymierzam się do czapki, mam bardzo fajną włóczkę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Sprawdziłam wczoraj mam już cztery takie komplety. Wcale nie wiem po co ten zrobiłam;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Super ten komplecik , Ciebie chyba tez łapki swędzą jak siedzą bezczynnie a takie dzierganie w podróży to i ja lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo co właściwie oglądać, gdy autobus jedzie autostradą.
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  7. Basiu, komplecik jest super i cieplutki. A ja rano już wkładam czapkę:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wczoraj wyszłam z autka bez czapki i przekonałam się, że czapa - koniecznie ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Super wyszedł Ci ten komplecik!!! Ja też mam chęć na transfer...już się trochę naczytałam i naoglądałam o nim...może i w końcu coś powstanie:)
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia Ci życzę Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Na razie transfer idzie tak sobie, ale mam nadzieję,że praktyka czyni mistrza ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Z takim komplecikiem zima nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej żebym za często go nie musiała zakładać ;-)
      pozdrawiać

      Usuń
  10. oooo baktus mnie zachwyciła tymi pięknymi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń